Cori Grămescu: Braţe frumos conturate cu TaeBo!

Una dintre cele mai solicitante tehnici de antrenament este TaeBo, o combinaţie de arte marţiale, aerobic, box şi paşi de dans. Anca  a  dezvoltat în orele sale un antrenament special creat pentru clientele noastre, bazat pe mişcări gratioase şi feminine, cu un nivel ridicat de intensitate, pentru cele mai bune rezultate în slăbire şi tonifiere. Ea a combinat elementele de forţă şi rezistenţă cu paşi de dans şi tehnici din artele marţiale, într-un antrenament solicitant,  care dezvoltă rezistenţa, îmbunătăţeşte tonusul muscular şi coordonarea.

Exerciţiile pentru braţe create de Anca au rezultate rapide, îţi tonifiază şi alungesc muşchii şi îmbunătăţesc flexibilitatea. În plus, orele de TaeBo sunt pline de energie si te ajută să elimini tot stresul acumulat peste zi!

Din pozitie de genuflexiune uşoară, strânge pumnul şi încordează braţele. Cu mâna dreaptă ţii garda, stânga loveşte la nivelul umărului. Încordează abdomenul, retrage mâna stângă şi loveşti cu cotul drept. Mişcările sunt rapide şi muşchii permanent încordaţi. Expiră pe fiecare lovitură. Pentru cele mai bune rezultate  trebuie să execuţi 3 seturi a câte 8 repetări rapide pentru fiecare braţ.

Din genuflexiune, menţine poziţia şi flexează coatele la nivelul umărului. Răsuceşte rapid  trunchiul, pivotează piciorul din spate şi loveşte scurt şi energic, alternativ cu fiecare braţ. Este un exerciţiu complex, care necesită multă coordonare şi arde multe calorii. Pentru cele mai bune rezultate, execută câte 4 seturi a 8 lovituri duble.

Depărtează picioarele la nivelul umerilor, braţul stâng e ridicat şi flexat, dreptul este flexat, cu pumnul strâns. Încordeaza abdomenul şi loveşte scurt cu braţul stâng, fără să întinzi cotul. E important să menţii muşchii braţelor încordaţi şi să foloseşti intens tricepsul pentru a retrage braţul lângă trunchi. Exerciţiul îţi tonifiază braţele, lucrează spatele şi abdomenul şi îţi provoacă coordonarea. Pentru rezultate optime îţi recomand să execuţi alternativ câte 4 seturi a 8 repetări.

Când poţi veni la TaeBO la Lady Fit?

Cori Grămescu

Master Trainer Ultimate Pilates
!

Ask the students to write down what order-essay-online.net/ they think the main idea is and record those on a board