Cori Grămescu recomandă: Trei reţete dietetice de vară

În anotimpul cel mai călduros, toată lumea vrea să arate bine pe plajă.  Și cum cu o floare nu se face primăvară şi nu poţi ajunge la silueta ideală în 2 antrenamente şi 3 mişcări, trebuie să avem grijă mare la ce mâncăm, în primul rând.

“Dar pepene pot să mănânc oricât, nu?”

Ei bine, nu. Atenţie mare la consumul de fructe! Chiar dacă ai impresia că nu te îngraşă, că te răcoresc şi, mai ales pentru că sunt pe toate drumurile, ai tendinţa să consumi mai multe fructe decât ar fi necesar. Limitează-te la 300g de fructe pe zi! Pepene roşu, nectarine, caise, piersici, orice ar fi, consumă-le în prima parte a zilei, pe post de gustare.
Reţete de încercat!

La prânz îţi poţi permite să mănânci mai mult. Iată 3 reţete dietetice şi gustoase pe care le poţi încerca vara aceasta!

Păstrav somonizat cu legume – se ia păstrăvul somonizat, se spală şi se tamponează cu un şerveţel de hârtie, se înveleşte în pergament, se adaugă sare şi piper şi se bagă la cuptor pentru 15-20 min la temperatura de 180 de grade. Se ia o pungă Mix Welness bio de legume congelate din magazin, se bagă la cuptorul cu microunde 5-7 minute, până se dezgheaţă sau la steamer, dacă aveţi. Peste legume puneţi o linguriţă de unt.

Supă cremă de legume – se pun la tocat în robotul de bucătărie 3 morcovi, o rădăcină de ţelină, 2 cepe, o rădăcină de păstârnac, una de pătrunjel, un cartof . Se pun la fiert cu un litru de apă şi se lasă să fiarbă circa 15 minute. Se potrivesc de gust – sare, piper – şi se mixează fierbinte în blenderul TERMOREZISTENT. Cât timp se mixează amestecul, se adaugă în blender şi 2 gălbenuşuri de ou crude, o lingură de ulei de trufe şi se mixează până la omogenizare. Supa se serveşte fierbinte, presărată cu fulgi de usturoi şi câteva frunze de pătrunjel proaspăt.

Ghiveci de legume aromat – se taie grosier urmatoarele legume : dovlecel, conopidă, morcov, pastăi mazare, fasole verde, boabe de mazăre, un ardei, două cepe. Se pot folosi şi legume congelate, dar ele trebuie decongelate la microunde sau într-o tigaie înainte de a le băga în cuptor . Ceapa se căleşte într-o lingură de ulei şi 3 de apă, apoi se adaugă o lingură de pastă de gogoşar dulce şi se adaugă peste legume. În vasul în care se aşează legumele se adaugă o cană de apă şi ceapa tocată, se dau la cuptorul încins la 200 de grade pentru 20 de minute. Dacă se folosesc legume congelate, timpul de preparare se reduce la 15 minute. Între timp, într-o tigaie separată, se înabuşă pentru 2 minute 2-3 căţei de usturoi întregi, ½ legatură de pătrunjel, ½ legatură de mărar, puţin busuioc, două roşii uscate şi nişte fulgi de chilli dulce. Când legumele sunt gata, se amestecă cu verdeaţa aromată şi se mai lasă 2-3 minute. Se potriveşte după gust, cu sare .

Cori Grămescu
Master Trainer Ultimate Pilates
!
is cialis generic yet cialis daily cost with insurance cialis generic paypal generic cialis tadalista
These app launchers will manage not only your home screen, but also your launch bar, wallpaper and app installations as well as https://cellspyapps.org/ widgets and shortcuts