Exerciţii Cori Grămescu: Bikini Body pentru forme apetisante

 

Crezi că ochii sunt cei care atrag primii atenţia? Ei bine, noi credem că deşi ochii şi frumuseţea interioară sunt esenţiale pentru a fi un om complet, un corp frumos modelat, cu forme apetisante şi un contur ferm nu poate decât să potenţeze pozitiv toate calităţile individuale.

Aşa s-a născut BikiniBody, un antrenament creat special pentru reconturarea corpului. Este ideal pentru acelea dintre noi care doresc să aibă un cop tonifiat, cu o piele suplă şi volume… apetisante. Este un antrenament foarte eficient şi cu rezultate rapide.

Exerciţiile se axează pe 3 zone – abdomen, coapse şi fese.  Abdomenul lucrează pe toată durata antrenamentului, pentru că este menţinut permanent încordat. Astfel, muşchii lucrează necontenit timp de o oră, cu efecte vizibile rapid –  talia devine mai suplă, mai fermă şi stratul adipos se uniformizează şi se reduce.

Ca femei ne dorim coapse frumos arcuite, fără depuneri de grăsime şi nevoluminoase. Adică exact ceea ce am căutat să obţinem prin exerciţiile de BikiniBody, care pun accentul pe mişcări izometrice şi contracţii negative. Acest principiu garantează că muşchii se vor întări şi contura, fără însă a creşte în volum. Ne concentrăm pe zona laterală a coapselor, pentru a crea linia fină a şoldurilor, dar şi pe zona posterioară care necesită o atenţie sporită datorită orelor lungi petrecute la birou.

Nu în ultimul rând, fesele au nevoie de atenţie specială. Exerciţiile pentru fesieri vizează contracţia musculară concentrată, astfel că se lucrează în serii de câte 50 de repetări, pentru o eficienţă maximă. În acest mod, muşchiul capătă forma dorită – ferm, tonic, bombat şi atrăgător – iar stratul adipos se uniformizează. În acest mod, celulita se ameliorează şi putem observa într-un timp scurt că am obţinut un corp frumos conturat, ferm dar feminin şi elegant.

Ai permanent grijă la forma de execuţie a mişcărilor – ascultă indicaţiile instructorului, concentrează-te la ceea ce faci şi vei simţi cu adevărat cât de eficiente sunt aceste exerciţii.

Dacă simţi că unele mişcări sunt prea dificile pentru tine, anunţă-şi instructorul. Îţi poate modifica exerciţiul astfel încât să fie sigur pentru tine şi cu siguranţă mai eficient decât dacă ai lucra greşit.

Nu uita să te hidratezi şi să te alimentezi corespunzător! Orice program de exerciţii pierde din eficienţă în faţa unei diete nesănătoase şi dezechilibrate!

Participă regulat la antrenamente şi vei fi uimită de rapiditatea rezultatelor!

It can support ssl protection www.trackingapps.org of the emails